Sviťte doma Nazeleno!

domacnosti
domacnosti-l

3 důvody, proč se připojit k nám

Přepojíme vás raz dva

Nemusíte tahat žádné nové kabely ani přenastavovat elektroměr. Stačí nám vaše plná moc – my už zařídíme celý přechod k Nazeleno za vás.

Podepište, jak chcete

Smlouvu s námi můžete podepsat, jak budete chtít. Pošleme ji za vámi poštou? Nebo nás klidně navštivte a podepište ji osobně.

Dáme vám svobodu

Pokud se vám u nás přestane líbit, můžete bez problému odejít – naši zákazníci mají smlouvu na dobu neurčitou s jednoměsíční výpovědní lhůtou.

Podívejte se, kolik platí naši zákazníci za zelenou elektřinu

Kolik budete měsíčně přesně platit vy?

Naše zelená je opravdová

po-uhli-ani-stopy

Po uhlí ani stopy

S elektřinou Nazeleno proudí do vašich zásuvek pouze čistá elektřina z jednoho prostého důvodu – s žádnou jinou neobchodujeme. V našem portfoliu výrobců energie najdete místo uhelných či jaderných elektráren malé lokální výrobce, kteří své okolí zatěžují jen minimálně – třeba tak jako větrná elektrárna v Jindřichovicích pod Smrkem.

mezi-temi-nejlepsimi

Mezi těmi nejlepšími

Elektřina Nazeleno se v roce 2019 dostala mezi top 15 projektů, které přispívají k naplňování Cílů udržitelného rozvoje (SDGs) a mění Česko k lepšímu. Pro nás je to potvrzením, že naše práce má smysl, pro vás zase další záruka, že elektřina Nazeleno opravdu pochází výhradně z obnovitelných zdrojů.

zadna-fales

Žádná faleš

Někteří obchodníci s elektřinou si v zahraničí kupují tzv. záruky původu zelené elektřiny (certifikát) a v České republice nadále obchodují třeba s uhelným zdrojem. My záruky původu kupujeme pouze od lokálních výrobců a spojujeme je s dodávkou elektřiny Nazeleno.

Co říkají o proudu Nazeleno?

Vaše časté dotazy

kontakt 1
1.

Najděte své vyúčtování za elektřinu.

kontakt 2
2.

Vyfoťte ho a nahrajte sem.

kontakt 3
3.

Hotovo! Spojíme se s vámi a připravíme vám smlouvu Nazeleno.

Vyúčtování elektřiny Nazeleno obdržíte, jakmile u vás distributor provede odečet elektroměru. Takže pokud u vás vyúčtování probíhalo vždy na podzim, bude tomu tak i nadále. Pokud jste se teprve nedávno stal naším novým zákazníkem, může se stát, že v poměrně krátké době dostanete dvě vyúčtování za elektřinu – jedno od svého stávajícího dodavatele za dosavadní služby a druhé od nás.

Garanci původu každoročně potvrzuje nezávislé ověření společnosti PricewaterhouseCoopers Audit, s. r. o., které dokládá, že každý měsíc v roce nakoupíme více zelené elektřiny, než kolik jí dodáme našim zákazníkům. Naši zákazníci tak mají jistotu, že od nás získávají 100% zelenou elektřinu.

Každé odběrné místo je specifické. Rádi vám připravíme cenovou kalkulaci pro váš byt, dům či firmu. Stačí zaslat vaše poslední vyúčtování, ze kterého vyčteme všechny potřebné technické parametry, nebo vyplnit naši online kalkulačku.

Ano. Přebytky ze střešní fotovoltaické elektrárny nám už prodává více než 500 menších výrobců. Pokud budete i odebírat elektřinu v tarifu Nazeleno ve dnech, když slunce nesvítí, zaplatíme vám 1000 Kč/MWh. Pokud od nás elektřinu odebírat nechcete, zaplatíme vám 500 Kč/MWh. Více informací o výkupu přebytků energie si přečtěte zde.

To je individuální. Pokud je původní majitel po smrti nebo je těžké jej dohledat, řeší se změna odběratele většinou čestným prohlášením. Je-li odběrné místo již připojené k nám, je to vždy snazší. Součinnost stávajícího odběratele je potřeba zejména v případě přepisu, kdy se dodavatel mění. V tomto případě totiž musíme doložit stávajícímu obchodníkovi, že od něj zákazník už nebude odebírat elektřinu a zároveň potřebujeme plnou moc k tomu, abychom mohli provést změnu u distributora.

Ano. Přírodní zdroje je možné využívat bez ohledu na roční období. Náš energetický mix zajišťuje dostatečné množství energie pro všechny naše zákazníky. V průběhu roční a denní doby se pouze mění efektivita výroby elektřiny z jednotlivých zdrojů. Například větrná energie je silnější v zimních měsících, vodní energie na jaře a solární energie od jara do podzimu, kdy jsou delší a slunečnější dny. Biomasa a bioplyn vyrábí energii nezávisle na počasí.

Není to nutné, ale distributor je pak nucen spotřebu odhadnout. Doporučujeme nahlásit odečet pro usnadnění průběhu případné reklamace – je dobré mít stav elektroměru potvrzený oběma stranami, aby se předešlo sporům ohledně spotřebovaného množství.

Elektřinu v síti si můžete představit jako vodu v jezeře. Přitéká z různých míst. Do vaší zásuvky proudí energie z tradičních i přírodních zdrojů. Rozsvícená žárovka tedy svítí stále stejně, ale důležitý je zdroj, odkud elektřina pochází. Tím, že naši výrobci dodávají elektřinu vyrobenou 100% z obnovitelných zdrojů, se do sítě dostává více čisté energie. Čím více zákazníků máme, tím více čisté energie můžeme do sítě dodávat. Ačkoliv se tedy vaše spotřebiče budou rozsvěcet smíšenými zdroji, celá síť bude o něco zelenější.

Veškerou administrativu spojenou s přepisem energie zařídíme za vás. Stačí nám pouze pár základních technických údajů o vašem odběrném místě, které si buď vyčteme sami z posledního vyúčtování, nebo nám je můžete napsat sami online.

Ano, jde! K přepisu odběrného místa na jméno nového nájemce potřebujeme vaši smlouvu o dodávkách elektřiny od Nano Energies, nájemní nebo kupní smlouvu s novým nájemcem, plnou moc stávajícího zákazníka a předávací protokol.

V případě, že už je odběrné místo připojené k elektřině Nazeleno, rezervujeme si na vyřízení 14 dní. Pokud ale náleží jinému obchodníkovi, lhůta se prodlužuje na 30 dní, protože musíme podat výpověď s požadavkem na ukončení dodávky.